بازدید 3056
۱

پله لوازم فوتبالی خود را به حراج می‌گذارد

ستاره فو‌تبا‌ل برزیل تصمیم دارد تمامی لوازم و جام‌هایش را به مزایده بگذارد.
کد خبر: ۵۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 01 June 2016
ستاره فو‌تبا‌ل برزیل تصمیم دارد تمامی لوازم و جام‌هایش را به مزایده بگذارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت Inside the games، پله 75 ساله که در طول سال گذشته به دلیل عمل پروستات، لگن و کمر در بیمارستان بود، می‌خواهد لوازم فو‌تبا‌ل خاص خود را که سه مدال جا‌م جها‌نی نیز در بین آنها است به فروش برساند. نمونه کاپ جا‌م جها‌نی که در بین لوازم پله هست، از سایر جام‌ها گران‌قیمت‌تر است. این کاپ 281 هزار پوند قیمت دارد.

قرار است مدال‌ها نیز هر کدام به قیمت 141 هزار پوند به فروش برسند. توپی که پله با آن هزارمین گل خود را زده است، 28 هزار تا 42 هزار پوند قیمت دارد. کفش‌های فو‌تبا‌ل که پله در فیلم فرار به سوی پیروزی در سال 1981 پوشیده است نیز در این حراجی به فروش می‌رسد.

قرار است این مزایده در حراجی جولین در لس آنجلس برگزار شود. لوازمی همچون پاسپورت قدیمی پله و گواهینامه رانندگی او نیز به فروش می رسند.

بیشتر درآمد حاصل از فروش وسایل پله به بیمارستان کودکان پکنوی برزیل داده خواهد شد. او در این باره گفت: تصمیم سختی بود. از این لوازم به خوبی مراقبت کردم. فکر کردم با اشتراک گذاشتن آنها با دنیا بتوانم کار بزرگتری انجام دهم و مشکلاتی را حل کنم.

حراجی جولین پیش‌بینی کرده است 2.5 میلیون تا 3.5 میلیون پوند از این حراجی درآمد کسب می‌شود. حدود 150 قلم جنس در این حراجی به فروش می‌رسد.

پله تنها فو‌تبا‌لیستی است که با تیم ‌ملی‌اش سه بار قهرمان جا‌م جها‌نی شده است. او جوان‌ترین فو‌تبا‌لیستی بوده است که در جام جهانی بازی کرده و در فینال جا‌م جها‌نی گل زده است. او همچنین رکورد گینس بیشترین تعداد گل را دارد که 1283 است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پله جان بگذار یادگاری برای خانواده خودت بماند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار